مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی سختی اسـت اما یووه می تواند پیـروز باشد

بازی سختی اسـت اما یووه می تواند پیـروز باشد

آلسیو تاکیناردی هافبک سابق و محبوب یوونتوس در استانه بازی حساس امشب در مقابل رُم ، در مصاحبه ای از این دیدار و شرایط 2 تیم گفت :

بازی امشب ؟

" به نظرم دیدار امشب بازی بسیار سخت خواهد بود ،زیرا تیم ها پس از چند روز استراحت تمرینات آماده سازی خود را شروع کردند و این می تواند کار را دشوار کند "

" سرعت ، قدرت تحرک بازیکنان افت می کند و نمی تواند مانند آخرین بازی که انجام داده اند باشد . 2 تیم مطمئنا می خواهند برنده باشد اما این مشکلات می تواند باعث ایجاد مشکل شود "

" فکر می کنم که یوونتوس می تواند امشب برنده باشد ، زیرا همیشه بازی کردن در خانه خود یک مزیت محسوب می شود . اما همچنین باید به رُم هم احترام گذاشت . زیرا این تیم در دفاع عملکرد خوبی داشته "

" در ضد حملات رُم به خوبی عمل می کند و باید مدافعین یووه هوشیار باشند . بازیکنی مثل ِ ژروینیو می تواند در ایجاد ضد حمله بسیار سریع عمل کند و مدافع های یووه را به دردسر بیاندازد . باید دید که یوونتوسی ها بخصوص در دفاع چه مقدار آمادگی دارند "

" در هر حال بازی دشواری خواهد بود . فکر می کنم که یوونتوس می تواند با سرعت داشتن از سمت ِ چپ به رُم فشار بیاورد . مطمئنا 2 تیم بر روی نقاط ضعف ِ هم برنامه ریزی کرده اند "

بازیکنان چگونه می توانند موثر باشند ؟

" بازیکنانی مانند توز و پوگبا اگر در میدان باشند می توانند رُم را آزار دهند . توز با سرعت ی بالایی که دارد در نزدیکی دفاع ِ کُند ِ رسم می تواند خطرساز شود و همچنین بازیکنی مانند یورنته که در سر زنی قدرتمند است و البته نیاز به حمایت دارد "

" حرکت و جنب و جوش بازیکنان هجومی یوونتوس می تواند قدرت بازیسازی را از هافبک های رُم بگیرد . همانگونه که گفتم رُم در ضد حمله سریع است و یورنته با کمک بقیه هافبک ها می تواند تحرک بازیکنی مانند دروسی را کم کند و به او فشار بیاورد تا او کم تر در خط دفاع و هافبک جابجا شود "


" پوگبا هم در مقابل ِ پیانیچ بازی خواهد کرد . احتمالا او در حمله خوب کار کند اما در فاز ی دفاعی تنواند خیلی مفید باشد . پیانیچ در دفاع مانند پوگبا قدرت کم تری دارد اما در حمله مفید تر است . همانگونه گه پوگبا در حمله خطرناک است "

" باید دید که در نهایت کدام تیم می تواند نقشه و تاکتیک ِ حریف را بر هم بزند . من فکر می کنم که شاهد تقابل های زیبایی در بازی امشب باشیم "

" یوونتوس با 3 دفاع بازی می کند . احتمال ی این وجود دارد که از کناره ها بازیکنان ِ رُم بیشتر نفوذ کنند ، اما اگر روز ِ خوب ِ هافبک های یوونتوس باسد آن ها اجازه پیشروی و بازیسازی را نخواهند داد "

یوونتوس در نقل و انتقالات ؟

" یوونتوس در لیگ اروپا با همین نفراتی که در اختیار دارد می تواند نتیجه بگیرد اما مطمئنا بازیکنانی مانند میرکو و جووینکو دوست دارند که بازی بیشتری انجام دهند . نمی دانم که فرصت به این بازیکنان می رسد یا نه .. اما یوونتوس نباید دیگر اشتباهات ِ لیگ قهرمانان را تکرار کند "

"پیش بینی کردن اسامی بازیکنان ی خروجی و ورودی سخت و غیر ِ ممکن است ، اما حتما اگر شما بتوانید برای آینده برنامه ریزی کنید خوب خواهد بود و در آینده می توان نتیجه مثبت گرفت "

" ممکن است کسی مانند جووینکو از یووه برود تا در جایی بیشتر بازی کند . این می تواند در صورتی خوب باشد که برای جایگزین کردن بازیکنانتان ، برنامه داشته باشید . فکر می کنم بازیکنی مانند ماتا می تواند برای یووه خوب باشد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: